Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 15, 2017

Bella Frutta Produk Kesihatan Dan Kecantikan

Assalamualaikum....


Dah pun sampai barang aku....barang apa ya....hah pada sesiapa yang masih tidak tahu apa yang aku amalkan untuk tampil bertenaga....mai aku perkenalkan pada korang....kiranya nie entry eklusiflah gamaknya.....

BELLA FRUTTA....produk kesihatan yang di asaskan oleh kawan kolej aku di bawah naungan syarikat Beautopia....masih tak pernah dengar...???yelah...produk ni baru je lagi di pasaran....baru setahun jagung....

Sebagai kawan memang aku suka bagi support pada bisnes kengkawan.....selain tu aku sendiri pun sudah mencuba tau....lepas bersalin aku menghadapi masalah angin dalam badan....alhamdulillah...lepas consume BF angin dah pergi...

Kalau dulu minum kafien mesti malam mula lah sesak nafas....perut rasa sebu....lah ni masalah tu sudah pun selesai....thumb up untuk Bella Frutta...banyak lagilah manfaat lain yang korang boleh rasa sebab ramuannya memang superb....

Jom aku cerita pasal khasiat lain, ramuan dia, kuantiti dia....kiranya peribadi dia lah....biar jelas pada korang....

Khasiat :
🍓 Meningkatkan prestasi seksual
🍓Membakar lemak dan mengurangkan berat badan
🍓 Menjaga aset lelaki & wanita
🍓 Anti Penuaan
🍓 Melembapkan & menganjalkan kulit
🍓Menegangkan & menganjalkan payudara
🍓 Meningkatkan Stamina (energy booster)
🍓Mengetatkan dan Memberikan bau harum kepada miss V
🍓Mengecutkan rahim dan lagi 1001 kebaikan jika ANDA konsisten menggunakannya

Ramuan :
Water, sugar, strawberry, white yam, green tea, dates, serapat, kacip fatimah, manjakani

Siapa yang boleh makan :
🍓Perempuan
🍓Lelaki
🍓Ibu berpantang 
🍓Ibu hamil dan dalan perancangan untuk hamil DILARANG KERAS
🍓Perempuan period

Kuantiti :
🍓15g x 30 sachet

Harga :
🍓RM138/sekotak

Cara makan :
🍓1 sachet pagi sebelum makan, 1 sachet malam sebelum tido untuk seminggu...selepas tu 1 sachet setiap hari

Keluaran :
🍓Beautopia


Parcel yang di post semalam.....efisien pak posto...


Nie lah kotaknya....kotak dia sedikit hancus....almaklumlah...dah banyak-banyak tak terjaga...

Sesiapa nak rasa BELLA FRUTTA bagitahu aku ye...

👉Whatsapp : 0122217442
👉DM : FB - Zue Tahir @ Email - z2007_jc@yahoo.com.my
👉Instagram : zuetahir2007

~ zura ~

2 comments:

qaseh dalia said...

Mcm2 produk skang hihi nice info

Zura Tahir said...

Qaseh dalia...yup...kena pandai pilih...