Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, June 22, 2013

Duit Nuffnang Aku Hilang

Assalamualaikum....

Terkejut tengok account nuffnang tadi...tengok² amount RM0.00 ....mana poie nye duit yang aku kumpul selama ini....ohhhhhhh nuffnang....pulangkan duit aku lah....puas aku berblogging untuk capai ke angka "tue"...last² hilang...sobsobsobsob...mood sedih... 


Nak tahu mana duit aku pergi...sebenarnya aku dah pun cash outkan duit tue...setelah aku kumpul selama dua tahun lebih....susah untuk capai ke angka tue sebenarnye sebab aku dah pasif berblogging lately nie...okey...kita tunggu cek aku sampai hujung bulan depan kot...boleh buat duit raya...kehkehkeh...aku tinggalkan satu BE yang baru semalam beroperasi...alhamdulillah...nuffnang masih murah hati bagi aku BE walaupun $$$ tak selumayan mana...

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB

~ zura ~

4 comments:

zarena heeney said...

hahahhahaha ingatkan betul2 hilang la td...baper dpt tu ra

Myra Jay said...

Heheee, hilang nak masuk akaun sendiri takpa, jgn akaun org lain sudah :D

NA said...

Suspens je.
Salam perkenalan. Masuk dari blog si Izah.

-wina1979-

Zura Tahir said...

bolehlah buat belanje raya na..