Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, June 8, 2013

Selesai

Assalamualaikum....

Alhamdulillah selamat sudah sesi interview aku semalam.....nasib baik kena interview kat Jalan Cenderasari KL...so tak lah jauh sangat...dah tue interview nya start pukul 8 pagi....semangat tue nak pergi interview....padahal hati dub dap dub dap....

Alhamdulillah jugak aku tidak di berikan soalan² yang di luar kotak pikiran aku...pada aku soalan untuk aku...kalau kita banyak membaca dan alert dengan isu semasa memang kita boleh jawab...aku di sediakn dengan 10 soalan untuk di jawab....

Sekarang nie masa untuk menunggu jawapan pulak yang akan keluar pada 29.07.2013....tip paling penting kena ade confident dalam diri...dan tahu skop² keje jawatan yang kita pohon...itu kena tahu....


Nombor giliran aku...dalam tue ada lima bilik...bilik aku yang paling lambat bermula...

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB

~ zura ~

10 comments:

Unknown said...

semoga berjaya~

~ain said...

gigih ye pi interview spa.. adik adik ipar ain dua org boleh ke interview. excited nak keje gomen.

adik kandung pulak, lain cerita... dah dapat keje gomen tiga tahun baru. tapi, dah decide nak resign sebab dia kata kerja tak mencabar dan bosan..

macam-macam hal..

papepun zura.. semoga berjaya! nanti open table... ahahha

~aSHa~ said...

good luck dear

shameel Iskandar said...

Interview apa ni zura. Apapun, moga berjayalah saya doakan.

umie said...

saya doakan semoga berjaya..:-)

Zura Tahir said...

thanks nafira..

Zura Tahir said...

ye ke ain...sume org berebut nk keje gomen ain..bile dh dpt jgnlah lepaskan..

Zura Tahir said...

thanks asha..

Zura Tahir said...

jawatan penolong pegawai tadbir N27 je shameel...

Zura Tahir said...

thanks umi..