Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 17, 2009

My Layout

Assalamualaikum w.b.t........

Aku nie sekali ade mood mmg aku xbuat keje lain dah....bkn xde keje tp cm bosan je nk buat...sbb every month do the same thing....tp dh keje kan...klau x, xberkat duit gaji yg masuk ke dlm akaun cimb aku tue....so kena ikhlas....
What do u think about my layout..?aku rase cm xbape kena lah...tp aku dh bosan nk cari yg betul² berkenan d hati aku nie....sume gmbar cm xmenarik minat tuk d jadikan santapan mata krg....xpelah...klau dulu aku jamu mata krg ngan warna gegirl....lah nie aku jamu mata krg ngan warna yg smooth n agak menyakitkan mata sikit....
Aku rase umah aku kali nie agak malap....tue yg aku letak twinkel² little star tue....tp agak xmembantu sgt lah....mungkin volt xkuat sgt kot....buat nama je bapak pesara TNB....nk terang kan umah pun xth kan....xbayar bill kot aku nie...hehehe....
Okeylah...wei komenlah sikit umah aku nie.....

2 comments:

chugie said...

layout ko cantik ra, tp susah nk tgok pics sbb die tranparent. Tukau leh? heheheh:D

Zura said...

dh ko puji cantik xyah lah tukar....hehehehe....tp aku suke layout nie...mmg cm serabut