Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 29, 2009

Tentang Blog Merry Go Round

Apakah nama blog anda sekarang dan kenapa anda memilih nama itu?

Blogku bernama Merry Go Round...dan kenapa aku memilih nama itu sbb sbnarnye nama blog nie nama tajuk lagu Elly Mazlein...aku suke sgt lagu nie...kebetulan lak tajuk lagu nie kena lak ngan kehidupan kite sbg manusia yg sentiase berpusing...dan balik semule ke asal...seperti contoh...dr dia kite datang kepada dia jua kite kembali...amin...

Apakah link blog anda sekarang dan bagaimana boleh timbul idea untuk menamakannya seperti itu?

http://www.zura-merrygoround.blogspot.com....sbb menceritakan kehidupan aku yg sentiase berpusing....

Apakah 'method' penulisan dalam blog anda?

Sekadar untuk menyimpan segala kenangan yg di lalui untuk tatapan mase hadapan...mana lah th esok dh tua leh bace balik ape yg aku lalui mase muda...

Pernah terasa nak hapuskan blog anda?

So far, belum lg...tp xth lah akan dtg sbb aku nie cepat bosan sikit...hehehe.

Apakah pendapat anda mengenai blog kepada pemilik blog yang tag anda ni?

Blog dia berbunga-bunga...warna yg tampak sederhana....mmg sedap mata memandang....

ok apa kata mereka ini pula tentang blog mereka

Boleh x aku tag org yg tag aku nie....hehehe...

2 comments:

Unknown said...

berapa kali nak tag daaaaaaaaaaaaaaaa..

zh-ena said...

kdg kala kita di atas n kdg kala kita di bawah..ingat2 la selalu