Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, April 21, 2009

Trip to Cameron Highland - Part 4

Assalamualaikum w.b.t.....

Okey kite smbung balik cite psl holiday aku....xkirelah krg nk th ke x psl holiday aku nie...yg penting ini blog aku....aku nk cite dr A-Z tentang holiday aku nie.... :D.

First day tue ktorg buat barbeque kat belakang umah tue....ktorg bakar sate n sosej...tp xde gmabar lah....xyah lah letak nti krg terliur lak tgk...hehehe...perasan je....tp mmg best lah acara nie...tmpat membakar nie terletak berhampiran ngan taman permainan...



Inilah tmpat ktrog barbeque....

'Buai buaiku laju.....aku nk kawin ngan pak cik Tahir'....ini mak n wiyah...


Yg girl tue anak kawan abg aku Nadia yg boy tue anak sepupu aku...Ijad...


Nasi impit n sambal ikan bilis.....mmg menyelerakan....



Haa..krg nmpak x ape aku nmpak...tue lah sate yg dh d bakar....


Acara mengenyangkan perut....mase nie aku kat mana erk...?ke aku yg snap gmbar nie...?

Cam sedih je muke kakak aku tgh makan...ialah xde sapa temankan dia makan....dah abis makan sume lari xnk kemas....hampeh tul...
Haa...itulah ceritera percutian aku pd ari pertama.....mmg best lah....seronok sgt....makanan pun mmg mewah....xde istilah lapar lah kat sane....ade byk lg aku nk cite nie....sbb mase kat sane byk aktiviti ktorg kan...
Okeylah kite jumpe next chapter....
Wassalam.

2 comments:

zh-ena said...

siap bwk periuk nasi tu..mmg mewah ngan mknan la korang nie..tapi best kan bila semua berkumpul bersama :D

Zura Tahir said...

mak akulah...klau boleh umah2 sekali dia nk bwk sana...