Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, April 27, 2009

"Jangan Tegur"

Assalamualaikum w.b.t.....



"Jangan Tegur"

Ari sabtu aku g tgk cite Jangan Tegur....horror movie....kesume cite arahan Piere Andre aku tgk...Jgn Pandang Belakang, Congkak n Jangan Tegur....aku mmg peminat cite seram nie...ckp ape je cite seram yg ade kat panggung sure aku teruja nk tgk....korean, jepun, thailand, malaysia, sume aku nk tgk....smpaikan aku ajak mber aku tgk cite ghost train....cite yg hampeh.....asal ade ghost je pd aku sure seram....pdhal cite tue mengisahkan perjalanan org yg naik train tue ke alam barkzah...knon²nye drg menggunakan train tue tuk ke sana.....hahahhaha...lawak tul cite tue...dh lah 1st time tgk ngan drg....dpt tgk lak cite hampeh....pas tue aku kena perli memanjang...

Cite jgn tegur nie pd aku cite nye biase je...ringan n klise...tp ade satu improvement lah sikit....terutama make-up hantunye...laju gak lah jantung aku berdegup....sblm nie kakak aku ckp cite dia cm xbape best...sbb dia bace dlm paper....siap hasut ktorg jgn tgk...tp ntah cm ne ntah aku nk gak tgk....ialah kekdg kite jgn pcaya sgt ckp org atau komen...sbb lain org lain pandangan nye...so aku pun tgk lah....aku cari gak part mana yg komen tue ckp xpatut ade...n agak humor...tp xde pun...

Klau yg humor tue ade lah....sbb aku gelakkan mamat sebelah aku...nama je lelaki tp takut nk tgk...siap tutup muke lagi tue...yg kelakarnye....bila part yg suspen...mamat tue leh terkejut smpaikan kerusi ktorg bergerak...aku nk gelak pun menahan je...siap lak tue kaki dua² angkat letak atas kerusi...cm dok mencangkung....cite melayu nie biase lah....bab² terkejut² nie mmg ade....smpaikan aku naik hafal part tue kat scene yg mana...part yg plg seram pd aku...mase Julia Ziegler kena sampuk....mmg menjadi...walaupun dia ckp xbape sedap sgt slange nye...tgklah...

Wassalam....

No comments: