Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, April 25, 2009

Trip to Cameron Highland - Part 8

Assalamualaikum w.b.t...

Ini mungkin chapter yang final....nie sebelum balik ktorg singgah pergi beli bunga dan sayur...kedai tepi jalan je ktorg singgah....kat kedai nie pun ade jual kaktus jugak....tp tak beli pape pun...




Sape nie..?



Cantiknye...



Pokok limau...


Kaktus...



Lawa kan...



Unguviolet....



Yellow colour....



Mmg cantik...



Deretan bunga yg mekar

Ha nielah gambar bunga² yang ada kat sane...cantik² kan..bunga nie aku letak dlm entry nie khas untuk bg kat imah...kalau korang nak korang mintaklah kat imah....hehehhe...

Sebenarnye lepas je pergi tmpat nie ktorg singgah kat Air Terjun Lata Kinjang....hasrat dihati nak bermandi-manda tetapi hujan la pulak....so lepas je abis makan terus balik.....

Sebelum balik tue smpat jugak lah singgah kat tol mana entah...singgah makan...itu lah tempat perpisahan ktorg.....sebab 2 kete lagi berlainan hala tujunye....sampai rumah lebih kurang pukul 6 lebih...

Erm...memang kenanganlah percutian nie....dah abis pun....Finally...semoga korang enjoy menatap entry² aku dalam nie.....

Wassalam

3 comments:

chugie said...

akhirnye.. abis gak ko punye cameron highland story mory
aduh....asl ko x online ra?

iman said...

uwaaaaaaaaa aku nk bunga orinal bkn gambar lah ra........

Zura said...

hehehe...bunga ko tue dh layu...aku terpaksa buang...puas aku jaga...saje je aku buat cm nie...biar nmpak entry aku tue byk sikit...:D