Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, March 19, 2013

Gigi Palsu Mak Aku Hilang

Assalamualaikum....


Kisah gigi palsu.....bila dah berumur gigi banyak dah tak de kan...so kenalah buat gigi palsu....mesti mak bapak korang pun pakai gigi palsu kan....macam mak bapak aku jugak....dorang dah pakai gigi palsu....tapi kejadian baru² nie gigi palsu mak aku dah hilang....ada sesapa ambik tak...hehehe....

>>> Tak da idea nak berentry hari nie...so kita cerita pasal gigi palsu.....jagalah gigi anda...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

8 comments:

Whoohuu! said...

hahaha... baca tittle buat i senyum sorang2

Nafira usof said...

jumpa balik x??
nak gi buat balik mahal tuh.. kalo wat kat gomen.. amik masa yang lama plak.

nens cellection said...

adooii..tua2 nnt pon gigi kita jgak ni..huhu

zarena heeney said...

gigi aku nak cabut nie

Zura Zue said...

nape whoohuuu

Zura Zue said...

dah jumpe kat dapur..

Zura Zue said...

tuelah nens..

Zura Zue said...

adoi na..