Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 27, 2013

Sepuluh Hari Lagi

Assalamualaikum....




Bertepatan dengan image yang aku google...memang lagi sepuluh hari je lagi aku bertukar status...InsyaAllah...i am getting excited....hehehe...excited...adalah sikit kot....sebab sebenarnya aku lebih kepada gabra...gelabah...almaklumlah selagi tak akad memang hati tak tenang...

Apa yang kita fikir belum tentu akan jadi seperti yang kita fikirkan...itu yang buat aku jadi macam takut sikit...macam² bermain dalam kepala otak nie...masalah ini masalah itu...memang masalah nie cemburu dengan aku...tapi orang yang di uji tue adalah orang yang kuat...

Lepas nie banyak benda aku tak boleh buat ikut kepala sendiri...antaranya...

  • Nak pergi memana kena mintak izin...aduiii...sebelum nie main redah je sensorang...mintak izin ngan mak & abah aku...itu pun kekadang dah balik baru bagitahu...
  • Lepas nie kalau makan tak bolehlah senduk nasi sorang²...kena sediakan dua pinggan pulak...
  • Kena pulak sediakan air kalau si suami balik keje...kalau sekarang nie...rasa malas tak payah buat air..tunggu sampai rajin baru buat air sendiri...
  • Lepas nie apa² pun semua kena berkongsi dengan dia...ini benda yang baguslah sebab kita tak payahlah tanggung sorang²...
  • Sebarang penyelesaian masalah kenalah berbincang dulu...
  • Kalau nak keluar rumah kena pastikan pakaian sesuai...bukanlah aku nie jenis yang seksi....tapi kena sentiasa menjaga adab² bila dah jadi isteri orang nie...
  • Lepas nie kena fikir si dia bila nak kemana²...kalau dulu fikir diri sendiri je...
Itu je kot...doa kalian sangat aku harapkan...semoga majlis aku bejalan lancar....aku jemput semua rakan blogger untuk hadir menyerikan majlis aku...

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

8 comments:

zella y said...

tahniah....!
semoga dipermudahkan segala urusan..amin...;)

nens cellection said...

tahniah!!
nnt letak byk2 gambar kawen ek..hehe

Nafira usof said...

moga semua nye berjalan lancar k~

maszmadi said...

hikhik, inshaa allah kalu xder pape, kami sampai...

moga semuanya selamat yerk..

Zura Zue said...

amin..thanks zella

Zura Zue said...

insyaallah nens..

Zura Zue said...

insyaallah nafira..doa2kan erk..

Zura Zue said...

okey masz..:D