Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, February 9, 2012

Better Than Keramat & Sesuatu Yang Tertinggal

Assalamualaikum....

Poster Filem Sumpahan Kum Kum

Ari senin baru nie aku telah melangkah pergi menonton cite yang aku nak sangat tengok....Sumpahan Kum Kum.....okey...sebelum nie aku ada bagi tahu aku nak sangat tengok cite Keramat dan Sesuatu Yang Tertinggal...

Aku dah dapat tengok ketiga² cite nie...hanya Sumpahan Kum Kum je aku tengok kat wayang....pegi ngan kawan aku....sorry ye Imah sebab tak dapat menonton sama² ngan ko....member aku terlebih dulu belanja aku...hahahahaha....

Apa aku nak cakap...biasalah komen tuk ketiga² cite nie....antara tiga cite nie aku bagi ranking pertama untuk Sumpahan Kum Kum....Sesuatu Yang Tertinggal dan Keramat....Keramat pada aku memang tak seram....

Sesuatu Yang Tertinggal bolehlah nak kata seramnya bagi orang penakut macam aku....Sumpahan Kum Kum pulak banyak adegan kejut mengejut....jalan cite dia bolehlah...biasa² je....tapi antara tiga filem nie Sumpahan Kum Kum lah boleh tahan sikit....

Kepantangan aku tengok wayang orang menjerit² sebab aku bukan jenis suke menjerit....tapi kalau dah terkejut aku pun boleh menjerit...hahahaha....pape pun korang tengoklah cite nie sendiri....

~ zura ~

8 comments:

diana said...

sama la..saya pun tak berapa suka tengok citer seram sambil terjerit2..mengganggu,..!heheh

atty's said...

sumpahan kum2 better ler dr 2 citer tu.

tp keramat..adus..ntah apa2

~AmyLiana86~ said...

amy suka tgk citer seram tp takut kalau tido sorg nati..huhu..last tgk wayang citer seram citer khurafat..hehe

Zie Madini said...

zie inginnn nak tgk citer ni. tp bila ramai rakan blogger nasihatkan jgn pi tgk coz tak elok org pregnant tgk citer ginie...

terpaksa lerrr lepas bersalin nnti marathon DVD je. hehe

mish eden said...

da lme xtgok cter hantu sbb asenye suma cte lbih kurang sama je...cuma adegan terkejut2 je la y lebih kn...hehe

oya said...

kite tkt tgk cite hantun ni..

dhiera said...

dah lama tak tengok wayang. tak tahu cerita ape yg best

Ardini Humaira said...

dni lemah semangat tak leh tengok citer ni huhu