Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 1, 2012

Sumpahan Kum Kum

Assalamualaikum.....

Poster Filem Sumpahan Kum Kum

Lagi satu filem seram kat panggung selepas Sesuatu Yang Tertinggal dan Keramat...belum pun tengok dua filem sebelum nie dah menambahkan koleksi filem seram yang pending untuk aku tengok...tak boleh jadi nie....

Dengar² filem nie seram yang amat....betul ke..???tapi penilaian memasing kan...pape pun aku kena tengok ketiga² filem nie baru aku boleh komen mengikut pendapat aku....baru beberapa hari kat panggung...

Nape aku suke sangat genre seram nie...??ada kalanya aku pun heran dengan diri aku...kalau orang lain...mahunya melompat tak nak tengok....tapi bagi aku biarlah seram mana pun aku tetap nak tengok....lagi seram lagi mencabar keberanian aku...

Tapi aku penah tak senang duduk tengok Ju-On...tapi masa tue belum dewasa lagi.....memang bawak sampai ke alam realiti...takutnya aku sampai rasa nak lari je masa tengok tue tapi aku bertahan....kang di katakan ape plak....

>>>Jom tengok filem nie...

~ zura ~

10 comments:

zh-ena said...

klu aku dah tukar channel..tak blh nak tgk la citer seram2 nie

atty's said...

kty pun peminat citer seram
jadiknya bila tgk citer seram mcm tak seram.hihihih

1- sesuatu yg tertinggal..bagi fir seram..bg kty biasa2 jer.ending tergantung..

2- keramat, ni langsung ler tak seram..ada tu mcm x logic je..tah apa2..

nanti zura g lah tgk..sumpahan kum2..kty akan tgk..nanti2..dlm masa terdekat

Puan Kutu said...

melompat tak nak tgok gak tp bukan sbb seram tp sbb menyampah byk sgt cerita hantu ktpanggung..

lepas tu langsung tak seram.klu betul2 seram nak gak la tengok..tp sygnya filem melayu yg pernah sy tonton ceritanya semua merapu dan langsung tak seram.kihkih..

Nida said...

Tengok poster pun dah takut.... Kak Nida ni penakut tau...hehehe

sahromnasrudin said...

citer seramlah ubat terbaik utk hilangkan seram

|| NaFiRaa || said...

X suka tengok citer seram.. sebab saya penakut.. muehehehe

qamarguyz said...

salam ziarah..
sama la kita, suka gak genre seram ni..kalu boleh biarlah nampak real, baru betul2 seram..
kalu ley bawak masuk pocong betul ke berlakon, baru best!! ;0

maszmadi said...

eee x mor tengok... huhu

oya said...

x takut ek tgk seram nyeram ni..

LAici KAng Ais said...

best filem ni.seram abes.hee