Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 18, 2012

Dia Pun Nak Godeh Komputer Jugak

Assalamualaikum....

Gaya anak buah aku ketika mendengar lagu kat komputer...ntah apa yang di tekan²nya...bukan lagu apa pun...tapi rancaknya berjoget ala² gangnam style....hahaha...ada video aku recordkan tapi malas nak upload...hehehe....

Cuba teka anak buah aku yang mana nie...klunya bulat....hahaha...

~ zura ~

9 comments:

.: iEyLa :. said...

alolo...tomeynyeee...
anak buah yg men ni kak?

|| NaFiRaa || said...

nampak cam anak buah lelaki..:)

Nens Collection said...

haha..mest lawakk gilers

Sharinginfoz said...

bakal blogger terhebat nanti

dwaty said...

si bulat la... hehehe

Zie Madini said...

Alolololo...kecik kecik dh tahu sal computer ek. hehe

chugie said...

cun lah blog ko ra.. aku suka header tu.. mana ko buat?>

zh-ena said...

sama mcm umar pantang dgr lagu korea confirm dah ada step versi dia berjoget

Myra Jay said...

Hheeee, budak2 sekarang cepat nak belajar ;)