Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, September 25, 2012

V-Soy Soya Tersedap

Assalamualaikum....

Image from google

Sapa suka minum soya....??aku salah seorang peminat tegar minuman soya....bagilah bapa banyak liter air soya...insyaallah aku boleh habiskan....mana² market pun kalau aku nak beli minuman sure aku akan grab soya...tak kesahlah brand yeos ke homesoy ke soy rich ke atau drinho....

Tapi dalam banyak² jenis soya yang paling tip top rasanye soya keluaran V-Soy....memang terbaik rasanya...baik dalam kotak atau dalam botol....berbaloi lah sengan harga dia...kalau dalam botol tue harga dia boleh dapat yang murah RM1.70...kalau dalam kotak RM4.29...harga kat supermarket...

Selalunya aku dengar minuman dalam kotak ngan botol punyai rasa yang berbeza...tapi v-soy nie kualiti rasa yang tetap sama....aku dah try jugak soya brand home soy....agak kurang sikitlah rasanya...macam mana pun v-soy jugak punyai rasa yang sedaaaaaaaap sangat....

>>>Rasa nak beli berkotak² plak v-soy nie...

~ zura ~

4 comments:

Unknown said...

saya pon suka gak soya..tp x ketagih mana la..redah je x ikut brand..keke..

zh-ena said...

sama la kita ra..aku suka buat sendiri jea

Dkna Abza said...

dkna tak makan soya :(

Myra Jay said...

Tak pernah try pun minum soya V Soy ni, dah akak kata sedap boleh la membeli untuk merasa ;)