Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 10, 2013

Majlis Pernikahan

Assalamualaikum....

Alhamdulillah telah sebulan aku bergelar isteri orang....sesuatu yang sangat menggembirakan dalam hidup aku...hidup sudah bersama orang tersayang...susah senang hadapi berdua....baik buruk hadapi berdua...dan yang penting...ada orang sayang dan rindukan kita...hehehe...

Dah sebulan barulah aku nak show gambar kahwin kat korang semua....malas nak upload gambar banyak²...tapi oleh kerana semangat kerajinan menerpa diri aku nie di hari yang mulia nie...aku gagahkan jua untuk upload gambar yang banyak nie...

Tarikh Nikah : 06.04.2013
Waktu : 3.00 ptg
Tempat : Rumah Ayahandaku
Mas Kahwin : RM300.00 (Di tetapkan oleh Selangor)


Anak² buah yang berjasa membantu majlis aku supaya berjalan lancar...macam kumpulan panca sitara pulak aku tengok....


Apa lah yang di borakkan budak bertiga nie...agak² korang boleh buatkan dialog untuk dorang tak...hehehe...


Pelamin hasil kerja tangan abang kedua aku...berlatar belakangkan warna hitam memang boleh buat suasana jadi naik...ape yang naik...ntah...aku pun tak tahu ape aku taip....


Gelagat anak² buah yang buat aku tak jadi nak marah...


Mak andam nie kawan abang aku...dia pun ade butik...tapi kat Kelantan...Atheraz Bridal Collection....tapi aku tak lah pergi sampai ke Kelantan sebab owner nie menjalankan bisnes dia kat Selayang je...ambik tempahan kat rumah....sebenarnye ni mak andam kitaorang sejak berkurun zamannye...sejak dari adik aku Yan kahwin tahun 2006 lagi kitaorang menggunakan khidmat mak andam nie...aku adalah orang ke enam...


 Waliku bersama cucu kesayangannye....


Dapur yang hangat...


Terliur tengok ayam goreng nie....


 Hantaran yang di sediakan oleh sebelah lelaki....Beg, Kasut, Sejadah, Al-Quran, Jam, Coklat Gula², Kek, Mas Kahwin, Cincin batal sembahyang, Sirih Junjung, Buah²an, Telekung dan Set Wangian/Alat Solek...purple theme...pilihan aku...sebenarnye hantaran nie pun abang aku jugak yang buat...hehehe....so tak lah surprise sangat...


Ini aku sediakan untuk sebelah suami...Al-Quran, Kasut, Kemeja, Jam, Spek Mata, Buah²an, Kek, Coklat Gula², Sirih Junjung, Sejadah, Set Wangian...grey theme...sebenarnya spek mata ngan kek aku beli last minit....itu pun kakak aku pergi belikan...hantam sajalah...janji bentuk spek...nasib baik kakak aku pergi ngan adik ipar lelaki aku...so adelah advisor....


Mas kahwin dalam frame....


Acara akad dan nikah akan di jalankan...


Awatlah songkok suami aku tue kebawah sangat...nerves kot...hehehe...muka tok imam nie macam pelakon indonesia...dulu pelakon tue memang glemer berlakon cerita berbentuk keagamaan...salah satu 9 Wali Songo ngan Kiamat Sudah Dekat...nama pelakon tue Deddy Mizwar....ala..model iklan mee sedap tue...


Acara batal air sembahyang....cincin di sarung di jari...


Bersalaman dengan suami....


Kucupan kasih dari suami...cheeeeewaah...poyo....


Sekarang sudah jadi trend kan...lepas nikah pun mesti nak kena bersanding jugak...


Malam sebelum majlis resepsi....sangat giat mereka² ini menyiapkan goodies bag untuk tetamu esok....


Orang sibuk buat keje dorang berdua nie boleh plak bergambar atas pelamin...hehehe...


Ini bunga telur untuk tetamu yang merenjis...


Wiyah di samping bunga telur....


Warah nie apehal plak buat muka macam tue.... 


Baby baru...Nur Fatihah....dapat jugak dia tengok mak ndak dia kahwin....keluar dua minggu sebelum majlis...

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB

~ zura ~

12 comments:

Suhaila Zahari said...

Tahniah dh jadi wife org..Welcome to da club..Lps ni bleh timang baby pulak.hehe ;)

Zura Zue said...

insyaallah suhaila...doa2kan erk...

~AmyLiana86~ said...

TAHNIAH KAK..SEMOGA BAHAGIA KE AKHIR NYAWA..MOGA2 CEPAT DPT BABY YER...=)

ieda immi said...

selamat sudahhh

punye lah dah lama x mai sini .. sowwii dik uhuhuhu

tahniah dik !
alhamdulillah majlis berjalan lancar dan meriah ..

semoga selamat menempuh alam rumahtangga .. aminnnnnnn ;))

Myra Jay said...

Tahniah kak..
Akhirnya dapat gak tengok majlis nikah.. :)

Apakata akak besarkan sikit gambo, baru puas nak tengok.. hehee ;)

Zura Zue said...

hehe...insyaallah amy...kalau rezeki cepat...

Zura Zue said...

thanks kak eida..

Zura Zue said...

dah besarkan myra...hikhikhik...

muhamad Nazri said...

salam..woww..jarang nampak pengantiun pakai baju kaler biru camtu.. boleh try ntnih..huhu

Zura Zue said...

saje buat kelainan..selalunye org pakai kaler putih...

muhamad Nazri said...

aha,itu la.boleh la kot raya tahun ni cari kaler biru tu..smart jugak..hehehe

Zura Tahir said...

terbaik muhamad nazri