Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 10, 2013

Majlis Resepsi

Assalamualaikum....

Dah cerita pasal majlis pernikahan...kita cerita pulak pasal majlis resepsi esoknya...alhamdulillah berjalan lancar...cuaca pun seakan mengizinkan majlis aku berakhir dengan jayanya....tiada sebarang perkara tak enak berlaku...semuanya baik² belaka....

Tetamu ada masa² sangat ramai...ada masa tak ramai...mungkin orang lebih suka datang waktu nak bersanding...nak tengok pengantin katanya...kebanyakan gambar yang aku upload nie dari kamera sendiri...dan banyak jugaklah tapisannya....

Okey tak nak cerita banyak...jom layan gambar kat bawah nie....


Ini adik aku punya adik ipar...Kana ngan Jiyah bersama mak usu Nadia nye....


Alololololo..makan ais krim plak....


Muqri tengah mengira duit nak beli ais krim...hehehe...


Nie rombongan lelaki dah sampai...




Wajah² gabra nak berarak....





Pengantin dah berjalan nak menuju ke Pelamin....adik aku jadi pengapit aku...pengapit nie pun last minit.... 





Banyak sangat kamera...tak tahu nak pandang mana satu...


Cina mari...sedara sebelah suami...memang piornye cina...dia tertarik dengan adat perkahwinan melayu...tue yang sakan nau tue....





Nerves sampai tak tahu nak senyum....badan dah berpeluh sakan....lastly kita tunjuk gambar nie pulak erk...


Jiyah bergantung kat wan dia...

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB
http://bit.ly/TDjHZx
http://blin.gd/4iI4

~ zura ~

2 comments:

ieda immi said...

alhamdulillah majlis di kedua2 pihak dah pun selesai , maka perjalanan kehidupan berdua harus di teruskan kan ;)

gambar kecik2 sangat ! x puas tgk ;))

Zura Zue said...

tuelah kak..