Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 8, 2013

Tali Kasut

Assalamualaikum...

Semalam lepas kasut suami aku dah kering...tiba masa nak pasang tali pada kasut pulak....bila tengok kasut dan tali nie terus buat mengimbau kenangan zaman sekolah dulu....pakai kasut bertali...lepas zaman sekolah menengah tamat...kasut bertali semakin aku lupakan....

Masa sekolah dulu kasut bertali nie memang jadi trendlah...sebab nampak bergaya kot...kalau pakai kasut jenis gam tue macam budak sekolah rendah je...lagi pun kasut bertali nie boleh di gayakan cara pemasangannya....macam² jenis rupalah....

Tapi aku tahu satu jenis pemasangan je....hehehe...dan itulah yang aku praktikkan masa pasang tali pada kasut suami aku nie....ingatkan dah lupa teknik²nya...rupanya masih segar dalam kepala...bila pasang tue....tangan tue macam lancar je masukkan tali kat lubang tue....




Inilah teknik²nya ye....


Akhirnya siap...lastly ikat reben pada lebihan tali tue...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

4 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Bagusnya ikat tali kasut kat suami.
:-)

Zura Zue said...

hehe...memula kawin je...

Myra Jay said...

wahhh lomantiknya ikat tali kasut kat suami.. heheee

Zura Zue said...

hehe..romantik ke mcm tue myra..