Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 13, 2013

Kawan² Penyeri Majlis Aku

Assalamualaikum....

Terima kasih pada kawan² datang memeriahkan majlis aku dengan baiknya....ini antara kawan² dapat hadir....sebenarnya ramai lagi tapi ini je yang berkesempatan bergambar dengan aku....maklumlah jadi ratu sehari nie ramai pulak nak bergambar...macam artis pulak....hehehehe...

Masa majlis sebeginilah kita boleh buat reunion kecil²an...berjumpa semula dengan kawan² yang dah lama tak jumpa....memang terharu sebab ada antara yang hadir nie...masa dorang kawin aku tak datang....masa tue tak berapa contact sangat dan ada yang aku kenal dah pun kahwin....

Jom tengok sapa yang datang tue...


Salina ngan Zie....sangat teruja bila Salina sampai...sebab memang kitaorang dah lama sangat tak jumpa....


Ini kawan² masa sekolah menengah yang satu kelas...5A2...dari kiri...Zie, Ena, Zimie, Shumie, Ida, Hanny, Salina....


Ini pulak kawan satu tempat kerja tapi dia dah berhenti sebab sambung study...yang sebelah kiri tue Ika...kawan kolej Zue...aku tak kenal pun Ika nie tp terasa cam mesra pulak ngan dia...hehehe...


Ini pulak member opis...Riena...memang bergaya sikit orangnya...

>>>Thank q to all.....

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB

~ zura ~

14 comments:

Izza Sakura said...

http://izza-sakura.blogspot.com/2013/05/segmen-bloglist-by-wanmuna.html jmput join btw tahniah ye

dhiera said...

tahniah dear~

ieda immi said...

kalau mereka x hadir , rasa macam x seri kan ...
bila dtg hati pasti gembira kerana kita dirai ;)

Pokok Manggis Depan Rumah said...

lagi meriah bila kawan-kawan yang datang bila majlis bersejarah ni di buatkan.

zella y said...

tahniah... ;)

~aSHa~ said...

jarang tgk muka tuan punye blog ni..

berseri2 pengantin..comey sgt

Zura Zue said...

thanks izza..

Zura Zue said...

thanks dhiera...

Zura Zue said...

tuelah kak...peranan seorg kawan..hari bahagia kite drg ade...

Zura Zue said...

betul tue PMDR

Zura Zue said...

thanks zella

Zura Zue said...

hehe..tuan blog segan2 nk tunjuk muke..

Myra Jay said...

Memang masa kenduri kawen la nak dapat jumpa kawan2 semua kan :D

Zura Zue said...

yup...mana yg dh lama xjumpe jumpe balik...