Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, September 4, 2014

Semalaman Tidak Tidur

Assalamualaikum....

Fuuuhhh...letih serta dengan mengantuknya... semalam tak tido...aku nie kalau kata esok nak pergi mana-mana...malam tue sure susah nak tido...aduuuuh....

Pukul 6 terus mandi....pastu kejutkan bapak aku...suami tengah mandi...anak tido lagi...mengantuk sakan anakku...hihihi...tak sampai hati nak kejutkan...

Pukul 0710 bertolak dari rumah...nasib jalan jenis jem bergerak...so sampai Hospital Selayang dalam pukul 0815 macam tue...temankan bapak aku pergi ambil darah....

Sampai je....mak ai...punyalah crowded...nak parking susah...banyak kereta parking ikut naluri memasing...aku dua kali jugalah pusing..bapak aku tunggu kat lobi....

Settle parking...bergerak daftar nama kat tingkat atas...tiga step jugaklah nak sampai ke ruang menunggu untuk dipanggil ambil darah...nasib juga baik orang tak ramai...

Dalam pukul 0915 macam tue...selesai sudah boleh balik...selamat tinggal Hospital Selayang yang crowded...aaahhhh...lega...patutlah member aku bercinta nak pergi sana....erm...

>>>Jamulah mata anda dengan suasananya ye...hikhik...


sementara tunggu suami datang dengan kereta...parking jauh wooo....


Alahai...macammana pulak ada gambar cekci nie...hihihi....


Memula bapak aku takde...


Eh ada pulak..kihkih...


Mesti nak menyelit sekeping sejak ada anak nie...

~ zura ~

4 comments:

Nafira usof said...

sama situasi dengan hospital klang.. sentiasa penuh.

shameel Iskandar said...

rasanya mana hospital mmg sesak mcm ni. Kat HUSM pun tidak kurang situasinya.

Zura Tahir said...

tiap2 hari ade org sakit kan..tue yg penuh je...

Zura Tahir said...

aah...hosp klang pun mmg padat...