Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, September 29, 2014

Kenduri Kahwin Di Nilai

Assalamualaikum....

Hari ahad semalam....penat tak hilang lagi...bapak aku ajak pergi kenduri kahwin kat Nilai pulak.....wow...superbusykan....hehehe....aku suka makan nasi kenduri....oleh kerana tak nak hampakan hajat bapak aku...penat2 pun kugagahi jua...

Kalau pergi Melaka...nak balek aku sesat sampai ke Bangi...tapi ke Nilai tak....sebab aku ada Mr Waze aku....hehehe....so smooth je aku drive....nak gelak pulak rasa....siap kena bebel ngan Mr Waze aku....

Kalau ikutkan hari ahad ada majlis untuk SID Shaklee kat SACC Mall Shah Alam...tapi tak dapat pergi....erm...entah bila lagi dapat sertai majlis shaklee...

Jom layan gambar....


Hanim dengan wan dia....dapat makan kon eskrem senyap ko....


memek muka....


inilah Mr Waze aku...bapakku...


singgah R&R Dengkil....


adik aku Wiyah (kanan) dengan anak buahnya Zairah....dah sama besar anak buah dengan mak buah...

~ zura ~

2 comments:

Pokok Manggis Depan Rumah said...

seronok pergi kenduri macam ni. Boleh eratkan silaturahim kan akak.

Zura Tahir said...

yg penting makan free...heheh