Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, September 8, 2014

Makan Nasi Minyak

Assalamualaikum....

Semalam pergi makan nasi minyak di Bandar Baru Sungai Buloh....anak sepupu bapak aku kahwin...suka makan nasi minyak....freelah katakan...hahahaha....

Tak tahulah kenapa aku suka bebenau pergi kenduri kahwin....kalau dulu malas kemain nak bergerak...malulah konon
..almaklumlah dulu anak dara....


Tapi sejak dah kahwin dan lagi ada anak nie...perasaan malu dah terhakis dalam diri...tapi takdelah 100% perasaan tue hilang....kalau tak de teman malu jugak nak pergi....

Ada orang jenis selamber je pergi kenduri kan...datang sensorang pun tak kisah....tapi aku malu buat cenggitu...mesti nak berteman...hihihi....rasa bila datang kenduri tue...semua orang pandang je...

Okeylah...membebel je aku nie...jom layan gambar....



pengantin bertema biru....


macam biasalah...empunya blog dan kesayangan...budak baru bangun tido...tue muka monyok....

~ zura ~

No comments: