Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, February 8, 2015

Kitar Semula

Assalamualaikum....

Guna semula barang yang tak berapa nak guna....ingatkan benda nie tak penting tapi hati tue macam berat je nak buang...akhirnya sampai sudah akal sedikit kreatif....sapa SID tahulah kalau beli barang online akan dapat gabus berbentuk nombor tiga....

Gabus tue gunanya untuk mengelakkan barang yang di pos bergerak-gerak....so nak padatkannya...tabur gabus....berapa kali juga aku beli barang online so banyaklah gabus aku dapat...tapi tak tahu nak buat apa....so ini solutionnya....


Comel gabus nie....bila dh banyak-banyak boleh buat mandi....


Akukan tokeh minyak wangi...bila minyak wangi dah kurang terpaksa ambil something untuk di sendal...almaklumlah botol tue kaca...dulu guna kertas...buat cam bola then sendalkan...sekarang guna gabus shaklee....terbaiklah aku simpan...ada juga gunanya...

~ zura ~

4 comments:

Dhiera nadhirah said...

pergh..banyak betul minyak wangi. sama lah stok gabus tu pun banyak dekat rumah. la ni, buat simpan je

Zura Tahir said...

Myk wangi tuk jual dhiera...xpe..simpan je dulu...pasti ada gunanya...

nur anis said...

tak terfikir pulak boleh guna..kalau saya, mesti selamat dalam tong sampah dah..bhuhu

Zura Tahir said...

Memula mmg nk buang tp cm berat hati je..