Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 2, 2012

Selamat Menjadi Tunangan Orang

Assalamualaikum....

Alhamdulillah sepanjang cuti kahwin nie tiga majlis berjalan dengan lancar dan seperti di kehendaki....napa sampai tiga majlis erk...kata aku cuti sebab adik aku kahwin....rasa nak berkongsi kegembiraan dengan korang kawan² aku....

Aku mula bercuti hari Jumaat lepas dan hari nie baru masuk keje....lama sungguh aku cuti sempena adik aku kahwin...rasa malas betul nak keje...tak de mood...majlis bermula dari hari Jumaat lagi....

Hari Jumaat lepas adalah hari yang aku nanti²kan....iaitu adalah hari pertunangan aku dengan insan pilihan Allah s.w.t....akhirnya jambatan aku hampir menuju kepenghujungnya...insyaAllah...doa²kan ye kawan².....

Cincin yang aku maksudkan pada entry lepas adalah kepunyaan aku sendiri....oleh kerana gambar semua dalam laptop adik aku Seha...dan dia akan balik dua minggu lagi...makanya lambat lagilah aku nak cite pasal majlis kahwin ngan cukur jambul....

Alhamdulillah pada Allah....segalanya berjalan lancar....

Cincin milik aku....

Snap sendiri sambil menunggu rombongan lelaki sampai....sangat bosan di kala ini....

Buah-buahan....

Coklat....

Purse ngan belt....

Towel....

Kemeja....

Sirih junjung....

Pelamin ini jadi saksi tersarungnya cincin di jari yang terketar²...memula aku berlagak biasa je...bila sampai nak sarung cincin terus mengigil...

~ zura ~

22 comments:

♥CIK SHA♥ said...

betul la gambar akak yg sha tengok kat fesbuk kak ena hari tu kan? masa tu was2 sgt betul ke tak itu akak sebab nmpk lain..

wahhhhhhhhhhhh..tahniah akak! gembira untuk akak..nnt kawen jemput sha tau! ^_^

|| NaFiRaa || said...

tahniah~ selamat bertunang~

atty's said...

Tahniah zura.

@e_da said...

tahniah my dear... cerseri2 muka.. cantik sgt pelamin.. hehehehh

~AmyLiana86~ said...

la ingatkan adik punya cincin tu..tahniah sis..hehe..comel..

oya said...

selamat bertunang..
pelamin cantik..siapa design tu..

ieda said...

selamat bertunang dik ..
cantik pelamin ;)

Whoohuu! said...

Laaa ingatkan adik nyer jek... anyway Congratulation! Kawin nanti jemput tau....

Zura said...

betullah tue sha..org jarang make up..

Zura said...

thanks nafira..doa2kan ye...

Zura said...

thanks kty..doa2kan ye..

Zura said...

thanks eda..harus berseri2..:D

Zura said...

saje je hint2 tue amy..hikhik..thanks amy..

Zura said...

thanks oya..abg yg design..

Zura said...

thanks kak eida...pelamin tue hasil keje org lelaki kak..

Zura said...

thanks zana..insyaallah..doa2kan jodoh kami ade yerk..

Has said...

tahniah..lambat pulak wish :)

~aSHa~ said...

ngubah sendiri ker ni hantaran2 tu..cantiik

Zura said...

hehehe..thanks has..lambat pun xpe..

Zura said...

abg yg gubah kan..

zh-ena said...

mmg cantik la..lain gila muka ko eheh

Zura said...

hehehe...smpai sha pun konpius...