Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, April 26, 2012

Tujuh Tahun Dah

Assalamualaikum....



Alhamdulillah...hari nie...pada tarikh 26.04.2012...genaplah 7 tahun aku bekerja di syarikat aku nie...sebuah syarikat uniform specialist....pejam celik pejam celik dah tujuh tahun aku makan gaji kat sini...dari gaji kecik sampai ke separa besar...hehe...

Macam² kenangan tersemat sepanjang aku bekerja kat sini....pahit manis masam pahit....sume ade....dari zero knowledge pasal keje....sampaila aku di beri kepercayaan handle akaun syarikat bila ketua aku maternity leave....dua kali pulak tue...

Banyak pengalaman aku timba selama bekerja kat sini...paling aku ingat menu pertama aku lunch kat sini ialah maggi goreng...kedai nya kat belakang opis nie je....terase nikmat je maggi goreng masa tue...

kalau kata bosan ada jgak lah perasaan tue...mana² keje pun akan ade perasaan cam tue bila dah terlalu lama bekerja...ye lah asik buat benda yang sama sampai kan naik hafal...semoga aku terus di beri kepercayaan untuk bekerja kat sini....

>>>Nombor tujuh yang aku suka...hehehe...

~ zura ~

11 comments:

ieda said...

bila dah lama tuu sayang nak tinggalkan kan dik ..
macam akk nak lah pencen kononnyee tapi sayang je .. duk fikirkan kawan2 dan kenangan .. huhuh

|| NaFiRaa || said...

Tahniah~ 7 tahun dah.. moga terus success yer~

Myra Jay said...

Tahniah ye kak, dah lama tu berkhidmat...

Myra baru nak masuk 5tahun :D

wahida said...

wow...dah tujuh tahun...lagi tiga tahun dpt long service...

semoga terus cemerlang!!

[sutera kasih] said...

tahniah kak dh lama berkhidmat di syarikat tu..bkn sng tu dpt berkhidmat selama tuuu..sy pun suka no 7 :)

zh-ena said...

wah dah lama gila kan ko keja kat situ ra

♥CIK SHA♥ said...

wahh..lamanya akak kerja kat situ..semoga terus sukses dam kerjaya akak..^_^

psstt..saye pun suka nombor 7..ehehe..

Zie Madini said...

lama gak ek. zie lak, 16/12/2012 ni nnti, masok 10 tahun dah zie kerja kat tmpt zie kerja ni. hehehe

traffic light specialist weols :D

dhiera said...

wow.. dah lme sgt tu.. bile dah seronok dgn kerja sekarang, tak pyh tengok dan cari keje lain kn?

dwaty said...

wah dah tujuh tahun....

selamat berkhidmat dan selamat hari pekerja buat zura...

Nida said...

Moga menjadi pekerja yg cemerlang..:)