Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, April 16, 2012

Bulan April Yang Penuh Senyuman

Assalamualaikum.....

Alhamdulillah segala²nya berjalan dengan lancar dan seperti di kehendaki....aku bersyukur kerana naluri seorang manusia normal bakal menjadi kenyataan dengan izin dariNya....malam tadi aku di beritakan mesej dari adik aku...kakak ipar aku selamat melahirkan bayi lelaki....

Walaupun aku belum tahu maklumat sebenar²nya tapi aku yakin semuanya dalam keadaan selamat....sepanjang bulan april nie banyak kisah yang terjadi membuatkan aku tersenyum....semoga semuanya di berkati....

Aku telah menerima anak buah lelaki...hujung bulan bakal menerima adik ipar lelaki....pada tarikh itu jugak ulangtahun perkahwinan abang aku yang ke lima tahun...ulang tahun kelahiran dua orang adik aku Seha ngan Wiyah....

Paling tidak di duga keajaiban yang bakal berlaku dalam hidup aku....bila segalanya dah di tentukan insyaAllah akan di permudahkan....♫..menghitung hari detik demi detik...♪

~ zura ~

17 comments:

Nens Collection said...

tahniah2..hehe
alhamdulillah..;)

♥CIK SHA♥ said...

wahh..ade berita baek eh kak? ehem2.. ^_^

Nida said...

Alhamdulillah.. moga hari2 yg berlalu terus membawa kisah gembira buat Zura.

ieda said...

wah2 ape tuu .. dah lama x online tetiba ada berita gembira nie
x sabar nak sama2 menghitung hari nie lalalalallaa ;)

Zura said...

tq nens...:)

Zura said...

insyaallah akak akan kongsikan dgn kawan2 blog sha...cume tunggu masa tue menjadi kenyataan k...

Zura said...

thanks k.nida...

Zura said...

hikhik..ade2 je kak eida nie...

~aSHa~ said...

tahniah....

jeng jeng jeng.....bila tu...nanti jemput yerk

LYAfrina said...

alhamdulillah..smoga kebahagian sntiasa myusuri hari2.

Jai Montana said...

teruskan bulan april ni dengan senyum sambil dengaq lagu KEMPEN SENYUM..heheh

Zura said...

hehe..wah asha...cube meneka erk..kehkeh..

Zura said...

thanks lyafrina..

Zura said...

lagu yg mana tue jai..:D

Ros said...

Salam ziarah....

Zura said...

thanks ros sudi singgah...

Myra Jay said...

Alhamdulillah..
Apapun tahniah ye :)