Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 25, 2012

Bekas Cincin Asam Merah

Assalamualaikum....


Teruja bila tengok bekas cincin nie...sebab mengingatkan aku kat satu jenis asam tue...asam tue sedap...boleh buat lipstik lagi tue...hehehe...mesti korang masih ingat lagi tentang asam tue...dulu aku suka beli asam tue...

Korang nak tengok ke macam mana isi dalam tue....nanti²lah aku bagi tengok...sebab tuan empunya cincin tak bagi tunjuk dulu...hikhik...

~ zura ~

12 comments:

Myra Jay said...

Hheeee, dulu suka makan asam tu, tp sekarang dah tak suka..
Tp bekas cincin camtu mmg suka ;)

~AmyLiana86~ said...

amy pun suka asam tu..best..hehe

nanieybarnieylurviey said...

teringin plak nk mkn asam tu.. :)

Myra Jay said...

Kak, Yg buatkan Watermark myra eB, kalau akak nak leh terus email ke eB
mamaaerish2@gmail.com

maszmadi said...

masz panggil asam baldu coz surface dia rasa berbulu mcm baldu kan.. hehe sedap

erm, bila la dpt tengok isi dlm tu yerk..

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. saya panggil asam tuh buah merah.. sebab kaler dia warna merah..kikiki

[sutera kasih] said...

betul2 asam merah ka?hehe

zh-ena said...

woooooo aku pun suka gak asam tu..nnti jari pun blh merah sekali..

wahida said...

wow!! asam baldu...lama tak makan...

dwaty said...

aku tau asam tu... sedap...

zura ke tuan punya cincin tu???

Nida said...

Zura... tengok bekas + baca tulisanmu membuatkan air liur akak meleleh sebab teringatkan asam yg sama..hehehe

Zie Madini said...

a'ah kann. mcm asam tu la. asam yg kulit dia cam baldu tue. hehehe. suka mam asam tu taw :P