Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 18, 2013

Makan Kat OTWC TSB Sungai Buloh

Assalamualaikum....

Semalam cuti² malaysia aku....cuti pergi cari barang....pergi cari barang kat PKNS Shah Alam je...malas nak pergi jauh²....lepas selesai semua terus balik tanpa menoleh ke belakang....hehehe....singgahlah makan kat TSB...kali nie bukan kat Ayam Penyet atau Radix tapi Old Town White Coffee...

Mak akulah suggestkan kat sini...dia suka kopi kat sini...penggemar kopi mak aku nie...siap suruh aku order nasi kari...oleh kerana dah lama tak makan kat sini so aku on je lah...last makan dengan Ena masa lunch...itu pun dah 2 tahun berlalu rasanya....

Sampai je orang tak berapa ramai....terus duduk terus capai menu terus tulis kat kertas order terus bagi kat pelayan tue terus budak tue key in terus dia bagitahu aku menu yang aku order tue tak da...that mean dah abislah terus aku order menu lain teruslah rezeki aku makan nasi kari...hehehe...

Setiap gambar ada lagu...tagline Yuna...hehe...


Aku order nasi kari ngan air root beer float...sodaaaap...


Muqri order mocha WC Freeze ngan coces (sebutan Muqri) cocktail sausage...


Dia order BBQ chicken rice ngan orange fizzy float... 


Ayam dia besar...tak abis aku makan...


Nasi dia macam sedap je...tak macam nasi putih...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

3 comments:

kurus said...

sedapnyeee lah hai
dah lah sini ujan huhuhu

Anonymous said...

dap nye ..


** salam kenalan

Myra Jay said...

Boleh tahan jugak tengok menu... terus lapaq :D