Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, April 30, 2013

Hari Pekerja Ke 8

Assalamualaikum....



Kejap je kita nak sambut hari pekerja kan...kirenya ini kali ke-8 aku menyambut hari pekerja...yang bestnye bila tiba hari pekerja nie iala cuti...esok cuti...itu yang best sekali tue....apa perancangan esok...erm...bangun lambat...hehe..tak cukup² tido ke zura oooiii...

Bagi aku yang baru mendirikan rumah tangga nie...semestinya nak kan suami pun cuti sama kan...tapi apa kan daya...dia bekerja...so aku cutilah sendiri...tapi aku sambung pulak cuti hari khamis dan suami aku pun bercuti hari khamis jugak....ada urusan yang perlu di selesaikan....

>>>Kalau rezeki itu milik aku...aku akan khabarkan pada korang ye...buat masa nie semua dalam proses lagi...tak boleh di canangkan lai..takut tak jadi...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

2 comments:

ieda immi said...

eh cuti yeee .. aduhh x ingat ekkeke ;)

Zura Zue said...

laaa..akak nie..kusyuk kejelah tue..