Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 3, 2013

Sambil Attend Majlis Aku Sambil Melawat Baby Baru

Assalamualaikum....

Hari tue aku ada buat status FB aku berbunyi di bawah....sesungguhnya memang ahli famili aku terlalu ramai dilahirkan pada bulan march...malahan pada tahun nie pun bertambah lagi dua orang....kalau nak sambut birthday pun memang berbaloi²lah kata orang...jimat pun jimat...

Balik je dari keje adik aku bagitahu yang baby baru kepada adik aku Yan dah ada kat rumah...oleh kerana berat dia tak mencukupi dia di tahan untuk tiga hari...dengan sakit kuningnye lagi...kecik nau baby dia...aku memang tak pegang lah...just tengok² cam tue je...

Pada tahun nie memang mencatatkan sejarah dalam famili aku...adik aku dua orang dalam keadaan pantang...kehadiran baby baru dalah bulan yang sama...lagi² plak majlis aku dah nak dekat...sambil orang datang majlis aku sambil melawat baby baru...hihihi...


Lapan orang...


Inilah orang dalam pantang...umah bersepah...almaklumlah nak kenduri nie...


Ibu beserta baby memasing....


Inilah babynye...belum ada nama tapi yang sebelah kanan tue nama dia Nur Fatihah....dua² girl...alhamdulillah...

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB

~ zura ~


6 comments:

Tihara said...

alhamdulillah lahir ke dunia..seronok tengok baby2 ni :)

zarena heeney said...

tahniah ra
bertambah lg anak buah ko

Diari Si Froggie said...

wasalam.. lapan sekali harung bulan yang sama. hehe.. senang nie sekali harung je sambut besday. Tahniah buat adik sis.. moga babynya cepat2 sihat macam baby2 yang lain. Comelnya gambar last baby dua orang tu.. geram. :)

Zura Zue said...

betul tue tihara..

Zura Zue said...

yup na..alhamdulillah

Zura Zue said...

hehe...thanks diari si froggie