Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, April 15, 2013

Langsai Hutang

Assalamualaikum....

Alhamdulillah akhirnya lunas jugak hutang aku kepada kawan² blogger...cuma tinggal satu je lagi yang masih pending...hadiah untuk entry nie --> Pengomen Ke Tujuh...masih mencari² hadiah untuk si dia....sebenarnya hadiah untuk mereka² nie terlalu lama aku pending....

Pertama dari Segmen Raya untuk Nahdatulizah & Nurfauzi Bassar...kedua capture no 33,333 untuk Imah, Ena dan Kak Kamsiah...untuk pengomen z77 plak untuk Ena ngan Kak Eida...banyakkkan aku kena sediakan hadiah...sebab tue aku lambat nak send...lagi plak dekat² ngan majlis... 



Nantikan hadiah sampai kat korang ye...harap² korang suka dengan hadiah tak seberapa nie...

>>>Leganya hati dapat langsaikan hadiah...

Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

15 comments:

Unknown said...

wahhh.. bestnye~
tahniah buat mereka yang bakal dapat hadiah itu~ :)

eiela said...

alhamdulillah, selesai sudah hutangnya.

Unknown said...

suka2
tapi asal aku smp dpt 3 ra
lg 1 utk aper

kurus said...

salam zuraaaaaaaaa

diah dah sampai !
TQ dear ... ;))

Kamsiah yusoff said...

terharu sgt...hadiah semua cute mute

Anonymous said...

wah bestnyer..tahniah yg berjaya.. =)

Myra Jay said...

Tahniah buat bakal penerima ;)

Zura Tahir said...

nafira pun bakal dpt jugak..tgh mencari..hehehe..

Zura Tahir said...

alhamdulilah eiela..

Zura Tahir said...

aku dh jawab dlm msg phone ...hihihi

Zura Tahir said...

alhamdulillah kak ieda...harap akak suke..

Zura Tahir said...

hehe...suke bile tgk kak kamsiah pun suke...

Zura Tahir said...

amy - hehe...

Zura Tahir said...

thanks myra...

Nabilah Rosman said...

Lama dah tak masuk blog ni.. almost 3 years! :) still active alhamdulillah