Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 20, 2013

BR1M 2.0 Dan Bonus

Assalamualaikum.....


Alhamdulillah masih di beri rezeki untuk dapat BR1M...ini kali kedua aku dapat....aku masih dapat RM500.00 walaupun tahun nie dah di pecahkan kategori...ye lah tahun lepas dah dapat kan so tahun nie tak payahlah nak apply yang baru....

Hari nie jugak bonus kitaorang masuk...alhamdulillah terima kasih Allah....sangat tersenyum hari ini...tapi duit²  nie semua bukan boleh buat enjoy...aku kena melabur untuk majlis nanti....harap² masih tercatat lagi rezeki buat aku dan keluarga....aminnn...

>>>Tahun nie dapat bonus 2 bulan...bestnyeeeeeeeeeee....


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

8 comments:

✿ pink velvet ✿ said...

bestnyer~~

~AmyLiana86~ said...

best giler sis..xpe2 majlis nanti banyak guna duit..Allah da permudahkan tu..alhamdulillah..=)

Zura Zue said...

alhamdulilah velvet

Zura Zue said...

insyaallah amy...rezeki ada kat mana2...

Myra Jay said...

Alhamdulillah rezeki :D

zarena heeney said...

wah masyukkkkkk

Zura Zue said...

alhamdulillah myra...

Zura Zue said...

alhamdulillah na..masyuk thn nie..