Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, February 21, 2013

Pertama Dan Ketiga Untuk Tahun Ini

Assalamualaikum...


Alhamdulillah...dapat BE pertama di bulan Februari tapi yang ketiga untuk tahun nie....rezeki Allah lagi....


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

24 comments:

Cik Puan Rara said...

bestnya,bila lah rara nk dpt =(

~AmyLiana86~ said...

alhamdulillah..amy skarg ni 1 je tgh runninng..u-mobile..earning da lebih rm30 tuk be umobile nie..hehe..suka sgt2..kredit je terus leh cash out..hehe.=)

Nafira usof said...

Tahniah.. moga lepas nih terus dimurahkan rezeki..

saya punye BE tahun ini baru dapat 1.. still jalan la..hehehe

Kakzakie said...

Kakak bw hari ini ramai yg dah tambah BE. Suka kan... Tahniah!!

ieda immi said...

alhamdulillah !
tahniah dikk ;))

Zura Zue said...

xpe CP rara..lama2 dptlah...

Zura Zue said...

wah..byk tue amy...

Zura Zue said...

itu pun dh syukur kan nafira...

Zura Zue said...

tuelah kak...ramai jugak blogger yg dpt..bonus CNY kot..

Zura Zue said...

thanks kak ieda

djdanchef said...

Tahniah kak.. Dj belum dpt lg be bulan ni.. Hehe

p/s: dj minta izin ambil entri kak zura BR1M, dj promot bhagian kiri blog. Thanks sbb masih letakkan blog dj di bloglist slama ni :-)

Liza Razak said...

wahhh...bestnye !! :)

afzalsukasuki said...

hohoho macik kayooo!!!

Myra Jay said...

Tahniah kak :D

zarena heeney said...

tak tgk pun lg nuffang
nnti nk check la...

maszmadi said...

alhamdulillah, tahniah zura, rezeki nak kawin tu.. hehe

Zura Zue said...

thanks djdanchef...sudi promote entry tue... :)

Zura Zue said...

mmg best liza tp earning nye sikit je..

Zura Zue said...

kayooo sikit je afzal..hikhik..

Zura Zue said...

thanks myra...

Zura Zue said...

g tgk na..itu acara wajib aku tiap pagi..hikhik..

Zura Zue said...

alhamdulillah masz...sume atas sokongan kawan2...

ieda immi said...

bestnyaa
akk baru dpt satu utk bulan feb nie ;))
tahniah dik ! ;)

Zura Zue said...

okeylah tue kak..