Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, February 21, 2013

Pertama Dan Ketiga Untuk Tahun Ini

Assalamualaikum...


Alhamdulillah...dapat BE pertama di bulan Februari tapi yang ketiga untuk tahun nie....rezeki Allah lagi....


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB


~ zura ~

24 comments:

safurara said...

bestnya,bila lah rara nk dpt =(

~Agen Coway Anda~ said...

alhamdulillah..amy skarg ni 1 je tgh runninng..u-mobile..earning da lebih rm30 tuk be umobile nie..hehe..suka sgt2..kredit je terus leh cash out..hehe.=)

Unknown said...

Tahniah.. moga lepas nih terus dimurahkan rezeki..

saya punye BE tahun ini baru dapat 1.. still jalan la..hehehe

Kakzakie Purvit said...

Kakak bw hari ini ramai yg dah tambah BE. Suka kan... Tahniah!!

kurus said...

alhamdulillah !
tahniah dikk ;))

Zura Tahir said...

xpe CP rara..lama2 dptlah...

Zura Tahir said...

wah..byk tue amy...

Zura Tahir said...

itu pun dh syukur kan nafira...

Zura Tahir said...

tuelah kak...ramai jugak blogger yg dpt..bonus CNY kot..

Zura Tahir said...

thanks kak ieda

djdanchef said...

Tahniah kak.. Dj belum dpt lg be bulan ni.. Hehe

p/s: dj minta izin ambil entri kak zura BR1M, dj promot bhagian kiri blog. Thanks sbb masih letakkan blog dj di bloglist slama ni :-)

Liza Razak said...

wahhh...bestnye !! :)

afzalsukasuki said...

hohoho macik kayooo!!!

Myra Jay said...

Tahniah kak :D

Unknown said...

tak tgk pun lg nuffang
nnti nk check la...

Unknown said...

alhamdulillah, tahniah zura, rezeki nak kawin tu.. hehe

Zura Tahir said...

thanks djdanchef...sudi promote entry tue... :)

Zura Tahir said...

mmg best liza tp earning nye sikit je..

Zura Tahir said...

kayooo sikit je afzal..hikhik..

Zura Tahir said...

thanks myra...

Zura Tahir said...

g tgk na..itu acara wajib aku tiap pagi..hikhik..

Zura Tahir said...

alhamdulillah masz...sume atas sokongan kawan2...

kurus said...

bestnyaa
akk baru dpt satu utk bulan feb nie ;))
tahniah dik ! ;)

Zura Tahir said...

okeylah tue kak..