Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, January 2, 2012

Akhirnya

Assalamualaikum.....


Image from google...

Waaaah...malam tadi aku tido sambil radio on....membazir kan...tapi itu cara untuk aku dapat lelap....aku susah nak tido kalau suasana terlalu senyap....at least ada sound sayup² sikit cukuplah...lelap lah aku.....

Bila bangun je teruslah dengar suara trio Johara Pagi Era....memang aku tunggu² sangat Johan kemudikan konti pagi Era nie sebab aku suka lawak Johan yang spontan dan selamber...kalau sebelum nie dia cuma bersiaran hari sabtu je....tapi lah nie lima hari seminggu....

Aku harap aku sentiasa gelak besar dengan celoteh dari Johan setelah ketiadaan celoteh Din Beramboi setahun yang lepas....

~ zura ~

4 comments:

ieda said...

ekekek dah bertambah lah konti era pagi2 yeee

Ardini Humaira said...

dni hari2 dengar era la ni hehe

Zura said...

makin gamatlah kak..

Zura said...

a'ah akak pun..