Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 20, 2012

Tahniah Ena

Assalamualaikum.....

Ena aku cilok gambar terbaru ko nie sebab aku teruja tengok cadbury zip tue...aku pun suka cekelet tue...

Wow lama betul aku tak masuk blog member aku sorang nie...almaklumlah...kemalasan menerjah di saat² genting nie....sekarang keje aku dah bertambah tapi kenaikan tak dengar lagi ade ke tak nie....bonus pun tak dengar lagi nie...aduuuuiiii....

Aku nak ucap tahniah pada kawan aku sorang nie sebab baru² nie dia di naikkan pangkat ke Finance Officer...wow...gah betul pangkat tue...officer...surelah gaji pun gaji baru kan....itulah rezeki masing²....

Aku gembira bila mendengarnya sebab Ena nie selalu keje mesti ada je hal yang buat dia akan berhenti.....alhamdulillah keje kali nie dia dapat bertahan lama dan di naikkan pangkat plak tue...sapa sangka kan jadi cam tue....

Bila sebut pasal finance nie surelah related ngan akaun....sebab masa sekolah dulu Ena memang tak suka subjek akaun...berbeza ngan aku ngan Imah....kitaorang memang suka akaun....sekali dapat keje aku je yang menepati minat...

Ena yang tak suka akaun tapi keje bahagian akaun...Imah yang suka akaun tak pulak dapat bahagian akaun...aku memang minat akaun dan sekarang keje bahagian akaun tapi masa diploma dulu aku ambik course perniagaan walaupun aku minat akaun...hehehe...

Aku suka bermain ngan kalkulator...naik hafallah kalau tekan nombor tanpa perlu pandang kalkulator....hahahaha...mahunye aku tak hafal kalau dah hari² itu aku tekan....macam jugak keybaord p.c pun sama je....

>>>Setiap manusia telah tertulis rezeki sendiri...bersyukur sentiasa....

~ zura ~

10 comments:

atty's said...

tahniah ena

Sidratul Muntaha said...

yup
aku ingat lagi tiem gaduh2 kat tmtp keje lama
siap panggil polis bagai
bsgu jugak dia benti
mcm sentul tokay lama tu

velasrizal said...

btol tu rezeki masing2..saya nye ntah la bila de rezki nya

A N A K - A N A K K U said...

hehehe...aku keje akaun gak ra, tp indirectly.....

ieda said...

tahniah buat kawan zura .. ;)

Amni said...

saya tak suka kimia, tapi kerja bahagian kimia.. hehe.. biasanya yang kita tak suka tu la yang selalunya terbaik untuk kita kan... =)

hamzah ian said...

rezeki tak sangka2..

nasha sanza said...

seronoknya..=)

Redbloodsnow said...

wahhhh...dah naik pangkat ek dia. congrat kak ena! :)

zh-ena said...

wah tetiba jea ko story psl aku nie..malu la ra