Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, January 10, 2012

Keramat Bila Sesuatu Yang Tertinggal

Assalamualaikum....

Untuk pembukaan tahun 2012 nie...cite Sesuatu Yang Tertinggal dan Keramat membuka tirai untuk genre cite seram kat wayang...dua filem yang dekat je masa tayangannye....aku belum tengok...dan nak tengok...

Kalau boleh nak tengok kat wayanglah baru gempak...tapi kalau masa tak mengizinkan tengok dvd pun jadilah...kalau tengok thrailler macam seram bebenau tapi ape² pun aku nak tengok dan nilai sendiri sebab lain orang lain pandangannya.....

>>>Geram barang yang aku kirim ke Indonesia tak sampai² lagi...buat register post pun masalah...bengong betul...

Keramat akan datang 12.01.2012...

poster-sesuatu-yang-tertinggal

Sesuatu Yang Tertinggal sedang di tayangkan...

~ zura ~

3 comments:

Ardini Humaira said...

serammm oooo citer ni kak, sampai iklan pun dni pejam mata :D

Nens Collection said...

suka citer hantu..kalo boleh bior betol2 seram..baru berbaloi2..;)

Kancil 8349 said...

ndak suka tengok..huhuhu