Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 4, 2012

Aku Yang Setia

Assalamualaikum....

Aku puas hati pakai produk safi nie....bukanlah nak kata muka aku sejelita Rozita Che Wan atau Shila Amzah atau Elly Mazlien ke....tapi keberkesanannya buat aku puas hati ngan produk nie...kalau sapa yang mengenali blog nie seawal dulu tahulah aku nie memang pengguna setia safi...

Sejak dari sekolah menengah lagi aku dah pun guna produk nie sampailah usia mencapai angka 3 nie...masih dengan produk nie...even dulu penah try tia amelia tapi akan balik ke safi balik....tapi dalam produk nie banyaklah kategorinya....

Memula dulu keluaran yang warna hijau tue...balqis...sari gamat...susu kambing.....rania...dulu pakai satu set..kalau balqis dari pencuci, pelembap, krim sumenya balqis...tapi lah nie aku pakai campur² tapi tetap produk safi....


Dulu aku guna set nie selepas yang set yang warna hijau....

Tapi sekarang pencuci tukar kepada yang warna biru nie...sebab untuk kulit berminyak...


Pelembap pulak aku guna sari gamat...sebab bila pakai tak berminyak...beza dengan pelembap safi balqis....tapi krim still krim balqis....

>>>Aku seorang yang setia...hahahahaha....

~ zura ~

7 comments:

TS said...

oo...ptotla..
dulu mule2 masuk blog ni ingat blog rozita che wan..
hihi..gurau je kak..jgn amik hati tau.. :p

~ain said...

setianya zura... ain dah selalu tukar2 sbb bosan.. heheh

kurus said...

akak pernah guna pencuci safi tuu , yg timun .. skrg tukar semula ke olay ;)

amal said...

adik wani pon setia pakai safi dari sekolah sampaila kat universiti skrg.. memang cantik kulit dia, putih hihih.. wani penah try pakai pencuci muka safi tapi tak sesuai ngn kulit kot, jadi gatal2.. tapi wani pakai krim safi yg hijau tu.. best ehe

Pondok Usang said...

guna pun tanpa was was kan.. tau ke halalan nya..

Mrs Z said...

kalau sesuai dgn kulit tak salah untuk setia kan.. hehehe..

Myra Jay said...

Myra masa sekolah dulu guna la produk Safi yang penutup kaler ijau tu, bila tukaq kaler lain, tak sesuai dgn muka terus stop :)