Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, January 2, 2012

Tahun Harapan Aku

Assalamualaikum.....

Image from google...

Ooooohhh...tidak...sekarang kita berada di tahun 2012....cepatnye masa berlalu...rasa macam semalam baru 2011 je...hahaha...nampak nau tipunya.....2012....banyak harapan yang masih tergantung tak selesai lagi dalam hidup aku nie....

Semua orang mesti nak yang lagi baik berlaku dalam hidup memasing kan....kalau tanya aku pasal azam....errrmmmmm...ntah lah...kekadang kalau buat azam tapi still sama je attitude...baik tak yah....serupa tak de azam je...cuma nye harapan tue yang sentiasa ada....

Bagi aku...azam nie hari-hari pun boleh buat....selagi mata tak tutup selagi tue lah kita boleh berazam...nak berazam nie bukan susah pun....dapat sesuatu yang baru otomatik azam ada....contoh cam dapat baby baru...otomatik mak bapak tue berazam nak jadi parents yang baik tuk anak-anak kan....

Harapan aku untuk tahun baru nie semoga aku dapat mengawal akhlak aku supaya tidak tersasar jauh dari landasan sebenar....aku berharap semoga aku jadi orang yang berfikiran matang menelan tohmahan manusia...menjadi seorang yang sentiasa redha ape saje yang di tetapkan untuk aku....

>>>Semoga tahun nie ada sinar untuk aku setelah pahit aku telan sehingga ke hujung 2011...sesungguhnya janji Allah itu pasti benar...selamat tahun baru semua...

~ zura ~

4 comments:

NahDaTuLIzaH said...

Slamat tahun baru zura...moga tahun ni lebih baik dari tahun lepas.. Insya Allah.. :)

Ardini Humaira said...

happy new year 2012 kak! :)

Zura said...

insyaallah izah..doakan ye..

Zura said...

thanks dini..