Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, January 3, 2012

Anak Buah Baru

Assalamualaikum.....


Alhamdulillah...bertambah lagi seorang anak buah aku....anak kepada adik aku Yan...setelah 5 tahun kawin baru dapat seorang anak....sedangkan adik beradik yang lain dah 2 orang anak....rezeki lambat...

Lahir pada 29hb.12.2011....berat 2.5 kg....sangat kecik....perempuan...nampaknya anak buah aku ramai perempuan...tujuh orang berbanding lelaki tiga orang je....wow dah sepuluh orang anak buah aku...ramainya....

Nama belum ada lagi....insyallah ari nie baru pegi daftar....macam² nama kitaorang letak...lastly nama dia....jeng jeng jeng jeng....nantilah aku bagitahu...hehehe...sebab tak pasti mak bapak dia nak letak nama ape....

>>>Suka bila tengok adik ipar aku heppy sebab ini perkahwinan ke dua dia....setelah sepuluh tahun (lima tahun perkahwinan pertama) kawin baru dapat jadi bapa....

~ zura ~

7 comments:

@e_da said...

tahniah buat adik... takpe lambat2 alhamdulillah allah beri juga kan.. omeiii

|| NaFiRaa || said...

comelnye.. kalo tengok pipi tuh cam tak caya jek berat dia 2.5kg jek.. pipi bulat!!

tahniah~

amal said...

tahniah buat adik zura. semoga terus murah rezeki lagi lepas ni :) apa nama baby? eheheh

maszmadi said...

alhamdulillah,
tahniah buat Yan n family... erm, soalan maut nieh, zura bila pulak yerk..? keh keh keh

Ardini Humaira said...

tahniah kak! syioknye dapat baby ^__^

Zie Fauzi said...

allololo..comeinya baby kecik ni...

Myra Jay said...

Comelnyerrrrr... Geram kat pipi :)

Tahniah buat adik akak ye :)