Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, February 23, 2010

Berasap, Meragam Dan Memulas

Assalamualaikum.....



Ini cite ari sabtu br nie...aku beli kuih nie mase on the way nk ke opis....kuih nie lah yg aku tnye zie tue...siap ade cili sebijik lagi dalam gulungan kuih tue...haaahhh ngaplah dgn cili² tue sekali...konon cm herolah...perut kosong makan sekali cili tue abis perut aku meragam...





Free Signature Generator

12 comments:

chugie said...

heheh.. sian ko ra. Ni ke rupenye?? memang aku x penah jumpe lah.. len kali x yah beli dah ra.

Zura said...

tapi sedap zie...

tp bile dh perut aku meragam...pandang kuih tue pun rase nk muntah...

kesehaRian Ra-Kun said...

ape name kue tu?

NahDaTuLIzaH said...

Uh..cayala..makan cili time perut kosong...hehehe

zh-ena said...

aku suka mkn kuih nie
dulu klu lalu g kerja ikut jln merbau sempak mesti singgah gerai tepi jln tuk neli kuih nie

sedap gila tapi cili tu mmg aku kuarkan kan la
mkn sekali mau berasap telinga hehehehe

mommy twin said...

kuih tuh cam cekodok kan, ra? aku rase dulu2 mase aku keje kat KIP, ada sorang kakak cleaner neh suke bawak kuih neh. mmg die kene mkn ngan cili api... tp mmg sedap. cume pas mkn... akan berasap lar...

Zura said...

xthlah ape nama nye kueh nie...

Zura said...

a'ah...pastu perut aku buat hal...pedih tue...

Zura said...

ooo...ko pun pnah rase erk...mmg sedapkan...tp tuelah klau cili tue di hiris...xlah terase pedas sgt...

Zura said...

cekodok...erm...xthlah da...tp aku rase bkn cm cekodok...dlm dia ade inti kentang..bawang..

~ain said...

eeeeeeee.. i elergik cili api.. tak boleh langsung.. mesti jadi pengunjung setiap toilet lepas tu

Zura said...

hehehe...mmglah ain...lepas je mkn cili api terus ke toiletlah jwbnye...

dulu mase asrama boleh je buat ulam cili api nie...pengaruh rakan sebaya...tp skrg xblehlah...kalah...