Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, February 10, 2010

Buah Wajib Chiness New Year

Assalamualaikum...

Bila tiba tiba Chiness New Year je...sure opis aku kaya ngan limau...tambah plak supplier ktorg mostly nya chiness...so mmg inilah yg sentiasa ade setiap tiba raya china...makanlah smpai sakit perut...berkotak² ktorg dapat...

Tapi beza ngan tahun lepas....tahun nie energy ktorg nk ngabis kan agak low sikit...klau thn lepas every day aku bwk balik umah tp tahun nie tak de sgt...adik aku Ceah tue antu limau sikit..dia boleh makan smpai 3 biji...aku sebiji je...perut tak tahan...




Tahun nie dapat kacang....lain sikit dari tahun² lepas....


Nak makan bukan boleh sbrg makan kena buang dulu urat limau nie...kalau dulu belasah je tapi skrg cm cerewet sikit nk makan....



Free Signature Generator

18 comments:

Redbloodsnow said...

a'ah. tuh lah buah wajib time raya cina. ibarat kite wajib ade ketupat bagai..heeee heee :P

Zura said...

betul tue...kite org melayu je yg sakan makan klau org cina, buah tue tuk tuhan dia..

zella said...

thn ni kurang sket dpt limau kt opis heheh

onniey84 said...

angpow wajib takder ker zura..ekekeke

Zura said...

meh dtg opis nie ambik limau nie zella..

Zura said...

angpow...hehehe...ade jgak...acara tahunan yg wajib...

chugie said...

wajib? ya.. memang wajib + angpow juga!

F I T said...

wahh langkah kanan a..nak buah limau tu..kacang pun nak gak..kalau boleh nak ang pow gak hehehe saya bujang lagi so bleh dapat ang pow :P

Rumah Paris Hilton kena rompak + Tips Balik Kampung!

Melz said...

Limau! sedap hahha

ymn said...

kat opis kami pn byk .. hamper , limau and kad

Zura said...

ko mesti dpt byk angpow kan zie..

Zura said...

waahh..ko fit sume nak...meh dtg sini...jgn kata kan angpow,limau ngan kacang je...kulit limau, kulit kacang ngan sarung angpow pun bleh dapat..

Zura said...

dah byk tue nk buat ape erk...

Zura said...

nak ke melz...scan gmbar limau tue pastu tampal kat dinding..

Zamz said...

musim limau skrg nih

zh-ena said...

mkn byk2 blh tercirit birit plak nnti

~ain said...

urat limau tu yang bagus.. banyak serat!!! bagus untuk penghadaman!

Zura said...

tp ntahlah skrg nie xleh nk telan plak urat tue...