Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 30, 2010

Barang Ain Sudah Sampai

Assalamualaikum.....

Semalam balik je umah mak aku...terus adik² aku ckp ade parcel tuk aku...mengagau aku mencari parcel aku tue....dlm kepala aku ain ke??yang adik aku dok sibuk² suruh bukak cepat...memasing nk tgk ape isi dalam...





Wrapper punye lah besar ain ooii...dalamnye alahai comel je kotaknye...


Jgn tertipu luaran nye...aku dh th isi dalam bile tgk nama Ain yang bagi...sbb Ain dh janji nk bg aku brg nie...hehehe...adik² aku sume suspen je..eh sabun...aku gelak dalam hati je...



Sekali bukak²...jeng jeng jenggggg...one drop perfume...inilah yang Ain jnjikan tue...ade 6 botol sumenye...dek kerana mase bukak nie aku tgh nk makan kan so blm sempat lagi nk cium aroma baunye...aku bg adik aku bau dulu...biaselah sorang² dok sibuk ngecak satu...aku klau org bagi sesuatu aku kedekut sikit nk bg org lain...sbb aku appreciate sgt brg yg org bagi...tp bile dh adik² aku mintak tak sampai hati plak nk kedekut...

TQ Ain...



Free Signature Generator

13 comments:

chugie said...

wah.. syoknye dapat hadiah ra..! baik hati ain ye!

ardinihumaira said...

tahniah! best tu... wooo banyak pepium.. nak satu ;) hehe

saya_arief said...

nak jugak perfume tuu..

Zura said...

2 ringgit 2 ringgit 2 ringgit...(style mail upin ipin)...hehehe

Zura said...

dpt hadiah ni mmg syok zie...zie ko bg aku hadiah zie...xyah tunggu bday aku pun xpe...ko bg je...hehhee

Zura said...

haippp..xbleh...hehehe

A N A K - A N A K K U said...

hehehe....ra aku de sekotak..ko nk ????

AngahSayang2314 said...

zura memang macam tue kalau org bagi kita barang mesti sayang nak kongsikan ngan org kan?? bukan kedekut tapi sayang...hehehhe

Zura said...

ko xgune ke...ko xsuke perfume ke...klau ko nk bg aku ikhlas terima...hehee

Zura said...

betul tue angah...hargai sgt sbnarnye...bkn senang org nk bg kite brg free...hehehe

maszmadi said...

eee besh nyer dpt pepium.. nak jugak...

Zura said...

mmg best...kena mintak kat ain...hhee

~ain said...

ewah... sepatutnya ada 8 tapi tah mana tah lagi dua. dan sepatutnya ada kotak tapi tah mana tah kotak dia.. nasib ada kotak sabun tu.. sampul tu besar sebab tak sempat nak beli sampul, recycle je apa yang ada.. hehehe