Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 9, 2010

Amarah

Assalamualaikum....



Perasaan marah mmg klau tidak di bendung boleh mengakibatkan satu tragedi tak baik...sbb marah manusia boleh bunuh membunuh...ganaskan...dah lah marah...bisikan syaitan plak melauk² kat telinga...

Bukan senang untuk redakan kemarahan tambahan plak kemarahan yang sekian lama terpendam...orang ckap dah boleh jadi tapai dah...di peram lama boleh jd air tuak...bile jd air tuak minum boleh jd mabuk...bile mabuk sendiri pahamlah...

Ada orang cara untuk meluahkan kemarahan dia main ambush je....tak kire sapa akan jadi mangsa dia...sian org tue...tapi kalau org yang jenis bukan kaki serang...boleh jd tensen dan boleh mengalir air mata....

Kemarahan nie boleh jadi on the spot...atau ade yang "sekali dua aku okey lagi...masuk kali ketiga mmg kenalah "...mungkin kemarahan nie bergantung pd situasi dan pada sapa yang kita marahkan...

>>>Sebenarnye aku nie tgh marahkan seseorang....


Free Signature Generator

4 comments:

Unknown said...

betull perasaan marah x dpt di kawal.. tp sangat bahaya!

Zura Tahir said...

isthifar byk2 je ubatnye...

saya_arief said...

marah...marah..marah...
aku pown marah ni..kui3..

Zura Tahir said...

sume nk marah...