Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, June 19, 2010

Tak Serius Buat Orang Merajuk

Assalamualaikum.....

Aku nak berubah...berubah ke arah ape....ke arah kebaikanlah...aku bukan mcm cite budak setan...kehkehkehkeh....susah sgt nak berubah nak pulak perangai yang dh sebati dalam diri selama 29 tahun...

Satu sikap aku yang buat orang makan hati ialah aku tak serius....ade je bende aku nak buat memain...dan kekdg tue sampai melibatkan perasaan orang....bile orang serius aku bawak main²...sapa tak merajuk kan...

Even kalau perbincangan mase sekolah dulu pun aku susah nye nak serius...nak pulak ade kawan kan...dan selalunye kawan aku Imah...ktorg selalu aje gelak² bile ade group discussion...mber yang lain mule tarik muke...terutama Ena...hehehe...

Itu cite mase tingkatan 5 dulu...bersikap tak serius nie boleh buat orang bosan kan....tapi aku tak delah smpai tak reti nak bezakan nye...melampaulah tue...klau sesuatu yang membosankan, aku boleh jadi memain...hilangkan bosan....



Free Signature Generator

4 comments:

donnyien said...

salam ziarah,
singah kat sini dulu tinggalkan jejak.selamat malam.

Zura Tahir said...

tq donnyien...nti blog kamu akanku terjah plak ye.. :)

ardinihumaira said...

dni pun teringin nak berubah.. semakin baik dan semakin baik.. tapi kekadang tu terabai juga niat nak berubah sebab asyik leka dengan sikap yang selalu buat tu. contohnya study.. last minute tu tah bila nak elakkan. asik last minuteje. buruk benor pangai dni huhu

Zura Tahir said...

hehehe...akak dulu pun suke study last minute...kelam kabut ko...