Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 4, 2010

Best Ke Merajuk

Assalamualaikum...


Nak merajuk dok surau lah...hekhekhekhek


Perasaan marah, merajuk mmg perasaan yang biase dan lumrah bagi kite manusia nie....sapa tak penah marah...sapa tak penah merajuk...walaupun dgn sesiapa...ngan ibu bapa ke, adik beradik ke, ngan b/gf ke, ngan isteri atau suami...

Dengan sesapa pun boleh kite show perasaan tue...even seseorg tue kite tgk muke dia mcm tak de perasaan tapi jgn ingat dia tak penah marah atau merajuk...kebiasaannye seseorg yang susah tunjukkan emosi cm tue bile sekali dia meletop...habis...tsunami...

Tadi mase tgh makan mber opis dok cite lah pasal lelaki romantik...gelak jgak aku dgr cite drg tentang hubby memasing....ade yang nak suami romantik tapi dapat yg sengal...ade yang tak mintak dapat plak suami romantik...

Ada plak tue hubby dia boleh tak tahu dia tgh marah atau merajuk...smpaikan bini dh berckp sendiri baru dia th bini dia tgh marah atau merajuk...hahahaha...lawak tul para suami yg beremosi cm nie...sian kat si isteri...

Kekdg dlm perhubungan aku rase wajib...ayat wajib di situ untuk kite alert ngan perasaan pasangan kite...klau jenis yang mampu bersabar okey lg lah...pape pun bile usia dh meningkat mase tue lah baru kite sedar akan keprihatinan pasangan kita...


Free Signature Generator

8 comments:

chugie said...

kadang2 best gak merajuk ra..

~aSHa~ said...

leh plak ada suami buat2 tak tau bini merajuk..ciskek...agaknye malas nak layan dah kot..

♥CIK SHA♥ said...

bile merajuk ade la pujuk2..baru makin mesra hubungan..hehe..tapi jgn la merajuk yg melampau2, dah pujuk lg nak ngade2..mahu org yg memujuk tu plak angin nnt..terus 2-2 masam2 muke..ooh..elakkan la..hehe..

zaza said...

uhuhu.. tak suka lelaki yg kuat merajuk!

Zura said...

best tp klau lama2 sgt jd xbest plak zie..

Zura said...

ntahla asha...tp sian isteri tue kan...nasiblah dpt suami cm tue...

Zura said...

yup betul...so pengajarannye klau dh org pujuk xyah lah nk ngada2 melarut2 kan rajuk tue...xpasal2 je kang...

Zura said...

aku pun liss...sbb aku sendiri pun xsuke nk merajuk sgt....sikit2 tue adelah...