Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 9, 2010

Bahasa Terbalik

Assalamualaikum...

Kalau kite tak nak orang faham sangat ape kite cakap specially mengutuklah kan...kite akan cakap dalam bahasa terbalik...

Contoh :

"Da'a nahmi tue lah dah tak tikcan, da'a tiha nak ratngo kila rang'o"

Tapi melalui tulisan pun still boleh mengutuk kot...tapi orang tak tahu membaca je yang tak faham...hahaha...

Contoh :

¿¿¿˙˙ǝʞ ɯɐɥɐɟ ƃɹo ǝıu ɯɐlɐp ʇnɹɐƃuǝɯ ʞɐu nʞɐ ǝdɐ˙˙˙ǝɥǝɥ˙˙ǝıu ƃuıʇsǝɹǝʇuı

Haaaahh...korang faham...tertonggang terbalik lah krg bace ye.....

Jom ke sini http://www.wordflipper.com/

Free Signature Generator

10 comments:

chugie said...

best lah bende ni ra.. espc tang ayat terbalik tu.

~AmyLiana8886~ said...

juling mata2..huhu

L.Lawlett said...

tak paham bahasa sindiran~

Zura said...

hehehe...mencabar tue nk bace

Zura said...

tue yg bahaya tue smpai juling2...

Zura said...

masalah klau xfhm bahasa sindiran...org sindir pun kite xth kan...

saya_arief said...

poning den bace yg terbalik2 nih.

mahira oya said...

nk tonggeng pon payah ni..hehe..

Zura said...

hehehe...kenalah terbalikkan badan...

Zura said...

tonggeng kan pc plak...hahahaha