Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 23, 2010

Antara Linda Hashim & Tiz Zaqiyah

Assalamualaikum.....


Okey aku nk bgth sume bahawasanye aku minat gilerrrrr tgk muke dua orang pelakon nie...suke sgt...sweet je...molek² je badannye...lakonan pun tak delah teruk mana pun...kena lah dgn muke yang di anugerah kan...pakej yg lengkap...



Linda Hashim.....molek je pelakon nie...muke dia sweet sgt...tp kurang publisitilah pelakon nie...bgkan ape saje watak sure dia pandai bawakkan watak tue...


Tiz Zaqiyah...mule kenal pelakon nie dlm drama Nur Kasih...rupenye sblm tue dia dh pun berlakon byk drama...dlm Nur Kasih br aku kenal sbb dia bawakkan watak utama...korang percaya tak dia kacau pwe Fasha Sandha, Jejai...erm..???tp kalau ikut statement dlm Murai mcm betul ape dia ckp...sbb dia nie bkn jenis suke berpura² sbb aku ingat lagi mase dia buat pengakuan tentang penampilan dia yang berbeza dlam drama Nur Kasih...dia berterus terang...tp ntahlah manusia kan...



Free Signature Generator


22 comments:

ardinihumaira said...

tu la kan.. heran gak dni ngan dia. pakwe fasha tu kalo dikaco nya iskkk.. wat pe la.. huhu

♥CIK SHA♥ said...

suke linda hashim jugak..die sgt cantik..^_^

shafiq said...

jejai tu bajet hensem je. huhu.


My latest entry : Pasangan Kembar England Yang Paling Serupa

~aSHa~ said...

mereka berdua mmg cun..muka LInda Hashim tak jemu tgk

Zura said...

ntah2 jejai tue yg kacau tiz dulu kot dini...hehhe..drg je yg th kebenaranye...

Zura said...

nk bajet hensem...xhensem pun...hehehe..saje je kot nk tunjuk yg dia di gilai...

Zura said...

betul cik sha suke sgt tgk dia nie..

Zura said...

betul asha...rase nk cubit2 je muke dia..gosip pun xde sgt dia nie..pndailah dia jaga diri dia..

touyakaruma said...

apasal laaa diorang tak nak ngorat aku ?

AngahSayang2314 said...

biasalah zura kita tak bole nilai org dari paras rupa tul tak???

A N A K - A N A K K U said...

hahahaha...aku suka linda hashim, sweet jer...hehehe

mahira oya said...

sgt geram ngn fasha ntah pape jer..
tiz cool jer kan..
linda rahim relax jer..

Zura said...

hahahaha....ntahlah touyakaruma...tepuk dada tnye selera..

Zura said...

itu lah angah...tp si fasha tue muke lawa tp perangai hampeh...

Zura said...

sama3x...molek je kan org nye...gosip pun xbyk..

Zura said...

bkn linda rahimlah oya...linda hashim...hehehe

chugie said...

huhu.. macam2 kan?? aku pun suka tengok muka 2 org artis ni ra.. tp tu lah, bak kate pepatah, buah yang cantik x semestinya rasanye manis.. kn?

Zura said...

waaahhh...bermadah plak...yup betul...

aNiS tHe BumbleBee said...

dorang berdua mmg cantik&sweet...jejai aje yg..err...malas ckp.huhuhu!

Zura said...

hehe...ayat tergantung di situ..

norhaizan said...

hihi...bagus la dia kaco pakwe fasha sanda..fasha sanda suka kaco laki org...hihi..pandai2 je nor kan..ntah le artis, tak tau la mana betul mana tak...

Zura said...

hehehe...ntahlah tp dh terang lagi bersuluh..nk ckp lagu mana..