Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 14, 2010

Mai Makan Asam Plak

Assalamualaikum....

Klau tadi aku entry pasal cara² makan coklat...lah nie korang ade petua cara² nak makan asam tak...hehehhe...klau korang tanye aku...aku jawab korang bedal je ikut suke korang...jnji asam tue masuk mulut....

>>>Makanlah seberepa byk krg nak...pastue sakit perut sendiri tanggunglah erk...kehkehkehkeh...



Nie asam mai dari penang....sedap plak...tak sama ngan asam kat sini....asid jeruk dia kurang sikit so boleh jgaklah aku telan 5 ke atas...imah cakap bile sekali makan sure nak makan lagi macam org ngidam...mmg betul tue mah....

Jgn jadi cm budak nie asik nak mintak aje ape org makan...bile tak dapat mulelah menjerit....ade kaitan ke cite asam ngan budak nie...hehehe...layan jelah....




Free Signature Generator


2 comments:

|| NaFiRaa || said...

hehehehe... biasa org peknen suka makan asam...lalalala..

my anis pon suka makan asam.. ngikut papa dia..hantu asam!!! seb baik perut dia tu x kesah makan ape pun..

Zura said...

tahannye perut dia...itu pun smlm makan dh mengelodak sakitnye...