Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 11, 2010

GPS

Assalamualaikum....



Betul ke gune sistem GPS nie still boleh buat org sesat...erm...aku tak de jawapan sbb aku tak penah plak gunekan nye...tp teknologi skrg mmg canggih² lah...tak payah dh nak usung map yang besar tue ke hulu ke hilir...

Aku mmg agak kebelakang sikit bab teknologi skrg nie...bkn tak berminat nak th tapi malas nak tahu...just cubit² je info nye...nk kata smpai khatam tue tak de lah...tapi aku baru tahu nama panjang untuk GPS nie...

Lawak jugak aku dgr nye tadi mase ade customer call opis nk dtg ukur baju...tergelak jgak lah aku dgr customer tue bgth...dia nak dtg opis aku based on GPS...erm...harap² sampailah org tue...nama panjangnye GUA PUN SESAT...adekah aku org terakhir tahu...



Free Signature Generator

2 comments:

A N A K - A N A K K U said...

xdelah akupun baru jer tau...

Zura Tahir said...

hahha...sama lah kite..so aku xketinggalan lah..