Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 3, 2010

Biar Tua Asal Vouge

Assalamualaikum....

Jenjalan blog mber...adelah dalm bape org yang buat bende alah nie....lawak jgak erk...aku tak tahan nak tergelak tgk muke aku sendiri bile umur dah capai 49 tahun...seronok jgak dapat th rupe kite akan datang...nak tgk.....

asal hidung aku kembang...kahkahkahkah...




Free Signature Generator


14 comments:

ezey said...

kembang tu maknanya hati gumbira....hehehehe

chugie said...

mengong lah ko ni ra.. gambar sendiri pun nak gelakkan.. eheheheh:D

~AmyLiana8886~ said...

ramai yg buat menda alah nie..hehe

Zura said...

mana xgembira ezey...sbb dh tua pun still ayu...kahakahakaahakah...

Zura said...

zie ko try buat zie...mesti nk gelak...

Zura said...

buatlah amy nti boleh share ramai2...

NahDaTuLIzaH said...

wah...cun jugak ko tua nanti yek...huhuhu

Azrai Ahmad Zamri said...

salam ziarah..
huhu..cam ner nak main menda alah ni? cam best jew..

Zura said...

cun...hahaha...lawak je aku tgk...izah ko buatlah...nk jgak aku tgk..

Zura said...

okey roy...

masuk website http://in20years.com

..nOj.. said...

dh buat aritu. tp x sanggup nk letak kt blog. diri sendiri pun gelak cam hape dh. huhuh

Zura said...

hahaha...lawak kn noj...itu pun sblm letak dlm blog nie pun dh pueh gelakkan diri sendiri...

~aSHa~ said...

ehehe harap2 bila dah tua..tudung tu kekal ada...tahan lama...

Zura said...

hahaha...tuelah...takut tudung dh ntah kemana...nk vouge punye pasal...