Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, June 8, 2010

Taman Layang² Kepong...Best

Assalamualaikum....


Akhirnye misi aku tuk bwk famili aku ke Taman Layang² Kepong tercapai...ari ahad ari tue ktorg pegi....dlam pkul 3 lebih ktorg bergerak dan sampai dlm pkul 4 lebih kurang...mase nie orang dah ramai....ktorg g naik 2 kete seramai 8 orang...


Sampai je terus famili aku cm jakun...hahaha....tak delah...mulelah drg compare kan Taman Ria Kota Damansara ngan Taman Layang² nie...erm...sampai je terus serbu taman permainan sbb Muqri ngan Wiyah nak kesana...


Tapi syangnye taman permainan tue tuk budak above 7 years je aku tgk...pastue puehlah ktorg merantau dalam kawasan tue...seronoknye tgk org main layang²...padang luas...mmg best sgt...bermcm² org main layang²...

>>>Aku suggestkan ini tempat beriadah yang happening...





nielah playgroundnye...tak suai tuk budak² below 7 years....



nie port untuk senaman...ade dalam 7 jenis alat tuk senaman...


bekalan ktorg...kuih je...


bekas lombong...byk gaklah org dtg sini memancing....

aku ngan Muqri...


aku, Ceah & Muqri....


Muqri rimas di cium sbb asik ajak tgk air je....tgh tensen org tak layan kehendak dia....

Wiyah tgh tunjuk layang²....



jalan bwk cawan je...


nielah padang nye...


Adik² aku tgh cri skill nk naikkan layang²...



layang² ktorg yang tak naik²...tgk org lain naikkan senang je...aku rase penat bkn sbb berjalan tapi penat sbb gelak kan layang² yang tak naik²....





suasana kat padang...best woooo...ramai giler org main layang²....



Free Signature Generator



6 comments:

Ibu Ammar said...

huhu, cantikkk!

tapi saya tak pandai main layang2. tolong tengok je boleh. hehe

TS Frima said...

nice :)

have a nice day ^^

Anonymous said...

wow comelnyer..kat ganu ni tgk kat rumah jela..kalu nk lg best kat org tanding wau nie..

Zura Tahir said...

sama lah kite pun xreti main jugak...tp tgk org main seronok je...

Zura Tahir said...

tq rian

Zura Tahir said...

pertandingan wau...mesti seronokkan amy..